DuschDags

Nu är jag hemma igen, kom hem för ungefär 20 minuter sedan. Det var jättekul att åka skridskor, fast så väldigt lyckat blev det kanske inte ... efter ett tag kunde jag i alla fall åka från den ena sidan till den andra, men Becka kunde snurra och hoppa och allt möjligt! :o
Både jag och Becka tog lite bilder, Becka ska skicka sina bilder så jag kanske lägger in dem senare. :)
Nu ska jag i alla fall duscha och sedan ska jag lägga mig i min säng och läsa FRIDA.
Jag i rinken (:


Becka stilar på ett ben.


Ebba och Becka på isen. (Becka förvånad?)


Ebba ramlade, Becka är nöjd.
Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer
Postat av: Becka :D

Min höft ser helt förskjuten ut på den andra bilden :P

2010-12-23 @ 22:05:23
Postat av: Filippa

Åh, ser mysigt ut! :)<3

2010-12-28 @ 22:53:59
URL: http://filippalarsson.webblogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0