Good Morning Sunshine!

God morgon!
Idag vaknade jag nog vid åttatiden, men har läst 120 sidor i Harry Potter and the Half-Blood Prince ;)
Den förtjänar en sån här:
Aja, nu till det viktiga!
Idag är det nyårsafton, någon som fattat detta faktum (hee-hee)?
Om 13 timmar och 37 minuter är det 2011! Än har jag bara ett alternativ till ett nyårslöfte, och det är att skärpa till mig - med allt! Det är mest småsaker, som att jag till exempel springer runt och småäter av Gott & Blandat-godiset jag fick för ett tag sedan, eller att jag struntar i att översätta ord när jag läser i engelska böcker. Har ni skaffat nyårslöften än? :)
Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0