H&D

HISS:


• Stjärnorna
Idol har gett oss superbra stjärnor, som till exempel min favorit Calle Kristiansson. Andra bra var också Daniel Karlsson, Linnea Henriksson och Jay Smith.
• Anders Bagge
Denna man är kanske Sveriges härligaste snubbe! Han gör hela idoljuryn, de skulle inte vara hälften så roliga utan honom! ;)
DISS:


• Sågningarna
Jag, som så många andra, tycker faktiskt att detta klippet är hysteriskt roligt (Precis som Laila Bagge!). Även om killen i klippet inte verkar särskilt sårad finns det folk som blivit extremt sårade av idoljuryn. Jag gillar inte att se små 16-åringar på 150 cm med bambiögon stå och bli sårade av juryn, har jag rätt? ;)
• Svenska folkets röstningar
Svenska folket röstar ASDÅLIGT! Detta året, till exempel, röstade dem ut Linnea Henriksson, som var så sjukt mycket bättre än Minnah! Jay vann ju iaf, så det var ju bra ;)
Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0