Mer om flytten!

Jaoo.
Jag och min familj ska flytta till Los Angeles, Kalifornien.
Vi ska bo i San Marino, som är en slags mindre stadsdel om jag minns rätt.
Ungefär 48 % av befolkningen är asiater, och jag har för mig att asiater tycker att skolan är väldigt viktig. Därför verkar San Marino ha bra skolor, vilket såklart är en fördel!
Planen är att vi åker den 3/7-11 och kommer fram 4/7-11, alltså den 4 juli, "Fourth of July", vilket är deras självständighetsdag. De firar med fyrverkerier, så vi kommer få ett varmt välkomnande! ;)
Los Angeles

Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer
Postat av: josefine - foto & allt möjligt ♥

så coolt ! varför flyttar ni dit ? kram :D

2011-01-05 @ 19:53:42
URL: http://josefineolssons.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0