Duschad

Nu har jag precis duschat och ska nog snart plugga inför kommande prov. På torsdag har vi engelskaprov och på fredag NOprov, men det ska nog gå bra (hoppas jag i alla fall, haha).

Jag kan tyvärr säga att jag inte kommer att ladda upp någon bild med min nya jacka idag, min kamera är ju fortfarande sönder och min webbkamera är inte lika bra på långa vägar.
Men jag ska inte sörja, idag är det nämligen ett av mina favoritprogram: HOUSE! Min pappa är kirurg och jag antar att jag fått min kärlek till House från honom. Jag tycker verkligen om att sitta och titta på när de ska försöka komma på vad det är för fel på personer, när Dr. House är taskig och allmänt irriterande mot folk och när han (precis innan patienten ska dö) kommer på lösningen! House är idag klockan 21:00 på fyran.
Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag har fixat headern, skicka inloggningsuppgifter till min mejl :)

Kram!

2011-02-08 @ 19:49:42
URL: http://amandaolsson.webblogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0