En tuff brud i en vaniljdröm

Igår var jag och shoppade med mamma och fick hem en dröm till klänning! Man ser ut som både en vaniljglass och en tuff brud i lyxförpackning samtidigt ^^
Bild får ni först på fredag.
Nu till en annan nyhet!
Jag och Filippa ska ha sleep-over på fredag. Vi ska ha spa-dag med ansiktsmasker, hårinpackning och så vidare, och senare på kvällen ska vi först se Titanic och gråta sönder oss själva och sedan se komedin She's the man.
Bild från spa-dagen jag hade med min kusin Hannah på min födelsedag:

Jag har förresten fått en kommentar på inlägget där jag frågade vad ni vill se mer av här i bloggen. En tjej skrev att hon ville ha mer fakta om flytten till L.A! Jag ska absolut ta till mig det tipset!

Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0