Förlåt x 1000000 ...

Jag vet. Och förlåt.
Joo, jag har ju inte bloggat någonting de senaste dagarna, och det är för att
1. Jag har inget att skriva om.
2. Den enda internetkällan familjen använder sig av är iPaden, som tyvärr inte är så lätt att blogga från (just nu bloggar jag från kusinernas MacBook.)
Men det finns ju ett sätt att förhindra i alla fall den första punkten! :D
Om ni skulle vara så snälla att kommentera detta inlägget med saker ni vill att jag ska skriva om, så skulle jag bli jätteglad, såhär glad:
Jag kan erkänna att jag inte kommer att blogga så mycket mer denna veckan, men det skulle vara roligt om ni kunde komma hit till bloggan lite då och då och kolla på gamla inlägg så att statistiken håller sig uppe! ^^
Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0