Man kan (aldrig) få för mycket choklad

Hej!
Igår hade jag fest och vi hade hur kul som helst. Jag fick fem presentkort, två chokladkakor, två ringar, två par örhängen, en bok, ett läppglans, en ögonskugga, en neccesär, en fickspegel, ett nagellack, en tvål, en nagellacks-remover och ett par saker till jag inte kommer ihåg just nu. Jag blev jätteglad för mina saker, mina tjejer vet verkligen vad som är bäst!
Temat för Oscarsgala och jag delade ut priser, visade upp en musikvideo som jag gjort och gav alla varsin goodie-bag som innehåll en skiva med musikvideon, en liten tandkräm, en Lindt chokladkula och ett nagellack.
Tjejerna som slår allt!
Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag hade jättetrevligt hos dig Sten! *<3*

2011-02-27 @ 16:13:43
URL: http://filippalarsspn.webblogg.se/
Postat av: Elin

Ja det va jätte trevligt igår. Ni är underbara! <3

2011-02-27 @ 17:34:45
URL: http://www.golfproffset.devote.se

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0