Ögon läppar ansikte

Jag har glömt att berätta om att jag och mamma beställde smink från eyes lips face för ett par dagar sedan! Jag skriver längre ner vad vi köpte. Det verkar som om mamma betalar för hela kalaset, så gissa vem som är lycklig? ^^
När e.l.fs facebook.sida får 108 000 fans ska de ha fri frakt i några dagar, vilket är väldigt bra för oss i Europa eftersom att frakten kostar hela 48 kr. Jag har satt ihop en inköpslista som kostar (utan frakt då) ca. 156 kr vilket är helt fantastiskt eftersom att den innehåller 7 varor! (På listan nedanför ser ni bara sex stycken men jag lade till ett nagellack också).
Detta vill jag köpa när det är fraktfritt!
1. Lip Balm spf 15
2. Individual Lash Kit
3. Wet Gloss Lash And Brow Clear Mascara
4. Lengthening And Volumising Mascara
5. Eyebrow Stencil
6. Plumping Lip Glaze
Detta köpte jag och mamma:
1. Duo Eyeshadow Cream
2. Eyebrow Kit
3. Mineral Concealer
4. Mineral Lipstick
5. Mineral Blush
6. Mechanical Eyelash Curler
7. Angled Contour Brush
8. Shimmering Facial Whip
Hoppas jag inte glömde nåt! :)
Ska läggas efter varje inlägg
Jag tror det var

Kommentarer
Postat av: Filippaaa

Svar: Niceee, men då får du lova att klippa lugg! <3

2011-02-13 @ 01:01:48
URL: http://filippalarsson.webblogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0