Recension

Som ni såklart inte vet eftersom att jag inte har skrivit om det i bloggen så har jag fått mina saker från e.l.f! De kom faktiskt i tisdags, och jag är nöjd med allting.
Jag tänkte skriva lite om rouget och concealern (Tyvärr har jag inte s.k swatches på dem eftersom att min mamma har lagt beslag på dem och tagit med dem till jobbet ^^').
e.l.f. Mineral Rouge Coral
Detta är verkligen en jättebra rouge, jag fullkomligt älskar färgen! Den ser fin ut på ansiktet och är ganska lätt att applicera. Dessutom kostar den bara 36 kr, ett helt sjukt men fantastiskt pris!
e.l.f. Mineral Concealer Light
Detta är en bra concealer, älskar att det är puder. Den får huden att se matt ut och funkar hur bra som helst. Dock måste man ta väldigt mycket för att det ska täcka, men det gör inget då det är så mycket puder i burken. Plus för det billiga priset på 36 kr.
Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0