Titanic, glass och tjejer som klär ut sig till killar

I fredags sov Filippa över här och vi köpte glass och chokladsås och fick låna Titanic och She's the man av några supersnälla kompisar. Vi såg först på Titanic och (bokstavligen) grät oss röda i ögonen och sedan satte vi på en komedi för att inte somna gråtandes. Vi har bestämt att göra det igen snart, vi hade så mysigt båda två att vi inte kan vänta till nästa gång.
Förhoppningsvis har jag en Onepiece till nästa gång Filippin sover över!
Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag funderar också på att köpa mig en OP! =)

2011-02-27 @ 18:51:22
URL: http://filippalarsspn.webblogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0