27/6-11!

Nu är det bestämt. Biljetterna är bokade! YEY!
Tydligen åker vi inte den 3:e juli, utan den 27:e juni. Det är fem dagars skillnad, så tyvärr får jag bara ca. 11 dagars sommarlov här hemma. Igår tillät jag mig själv att vara lite ledsen för att vi åker så tidigt, men nu ska jag bara tänka positivt hela vägen! Jag är extremt spänd och längtar mer än någonsin för att åka iväg till ett varmt och evigt somrigt land. Vi har redan börjat kolla en del på hus, och själv har jag fått upp ögonen för detta amaziiing hus i San Marino, som dessutom har fyra rum, vilket betyder att jag inte skulle behöva dela rum med ett av mina syskon.




I detta rummet skulle jag få bo, det är typ uppe på vinden och precis lagom stort! (Fast jag får byta ut sängen, tycker den är ganska ful faktiskt ...)

Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0