Att sjunga ... eller inte sjunga. Det är frågan.

Jaoo!
Just nu har jag inte många läsare, och en bloggare utan läsare blir ju såhär:
Inte glad.
Men nu har jag fått en idé! :D
som jag nämnt i ett tidigare inlägg fick jag ett keyboard i julklapp. Än så länge är jag inte proffs, men jag kan spela ackord och läsa noter (fast inte så snabbt, hehe). Jag sjunger ju på fritiden så jag tänkte; varför inte kombinera piano och sång? :D
Därför ska jag lära mig någon låt, spela in den till datorn och sjunga till den :) Mitt problem är att jag inte vet vilken låt jag ska lära mig, så jag undrar om ni kanske skulle kunna ge förslag? Helst en enkel låt, och skriv gärna in en länk till någon hemsida där noterna finns, för då blir jag såhär glad:
Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer
Postat av: Anonym

impossible med shontelle :)

2011-01-06 @ 15:27:21

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0