Hardcore shopping!

Förlåt för dagens bloggtorka, jag har varit på nordstan med mamma :) vi var där hur länge som helst, tillslut hade jag så ont i fötterna att jag knappt kunde stå ^^ MEN! vi handlade mycket! Jag fick med mig lite grejer hem, här är dagens inköp:
1. Kalender, Åhléns, 129 :-
2. Tuschpennor, Akademibokhandeln, 10 :- st
3. Överstrykningspenna, Akademibokhandeln, 15 :-
4. Parfymen So ...? Sensual, Lindex, 99 :-
5. Iskuber formade som hjärtan, Lagerhaus, 49 :-
6. Tröja, H&M, 199 :-
7. Jumpsuit, H&M, 299 :-
Dessutom köpte mamma en supersnygg blå kavaj från Rut m.fl.
Tyvärr ger inte bilderna dessa awesome kläderna rättvisa ... kommentera om du vill se hur de ser ut på mig! :)
Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg, hur e de? :)

2011-01-08 @ 18:07:54
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0