Lycklig x 100!

JAA jag är suuuperglad just nu. Om ni har bra minne vet ni att jag skrev ett inlägg för ett tag sedan om att jag varit på stan med mamma och köpt bl.a en jumpsuit/byxdress. För ett tag sedan bad jag mamma att lämna tillbaka den och byta mot en helt svart, och, snäll som hon är, hon lämnade tillbaka den för den svarta fanns inte. MEN!
Nu hittade jag en nästan exakt likadan på H&M shop onlines rea, och den kostade bara 59,50! Den ursprungliga kostade liksom 299 ;)
Dessutom fanns på rean en klänning jag velat ha länge äntligen i min storlek. Så jag fick en klänning och en jumpsuit för mindre än 299, som den ursprungliga jumpsuiten kostade.
Snygga, eller hur?! :DD
Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer
Postat av: A.

Svar: Ja, tycker jag också. :)

2011-01-19 @ 16:43:30
URL: http://sadeta.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0