Millahs tävlingar!

Jag har precis varit inne på Millahs blogg, och upptäckte att det är en oas av härliga tävlingar! Jag är med i så många som tio av dem, här ska ni få se:
I en av hennes tävlingar kan man vinna en valfri jacka från elvine.se

I en annan kan man vinna ett valfritt smycke från znazit.se




Man kan vinna ett startkit från bareMinerals ...




... Eller en valfri vara från Soft Honey.se




Här kan man vinna ännu ett valfritt smycke, denna gången från Midnightmarket.org




Jag (som är sminkfreak) blev väldigt glad när jag såg att man kunde vinna en sådan här.




Man kan vinna ett läppbalsam med smak av choklad ^^




Sist men inte minst är jag med i denna tävlingen, där man kan vinna ett jättegulligt smyckesställ från mihi.se

Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0