Sminkbehov ...

Hej! Jag har precis pluggat matte, vi har prov imorgon. Nu sitter jag vid datorn och kollar lite smink, det finns tre saker jag just nu "måste" ha! Både jag och mamma vill ha dessa produkter, och det är ju aldrig fel? ^^
Cover all mix från Make up store är en trippel-concealer som fått extremt bra recensioner. Många makeup-artister använder denna produkt och jag tycker den känns ganska proffsig eftersom att den har tre färger. Gult ska neutralisera rött (blemmor, finnar osv), rött ska neutralisera blått (mörka ringar under ögonen) och beige ska man kunna använda för att blanda ut färgerna.
Glam Bronze Mineral från L'oréal är en bronzer med inbyggd borste (YEY!) som också fått bra recensioner. Den finns i två färger, en för blondiner som ska ge en guldig färg, och en för brunetter som ska framhäva kopparfärger. Jag ska nog köpa den för blondiner för båda jag och mamma (som förresten är brunett) är överrens om att vi vill ha en bronzer som lutar åt guld.
Detta är Lash Architect 4D från L'oréal, som jag egentligen inte behöver men ändå gärna vill ha. Den verkar väldigt häftig och har dessutom fått bra recensioner.
Ska läggas efter varje inlägg

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara mellan dig och mig)

Har du egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0